2007. szeptember 18., kedd

On my way... to Galway...

Na, ez is eljött: eProfessionals Collaboration Space (eCoSpace) meeting, 19-21 September, 2006, Galway, Ireland.

Mindjárt KKP (Kőbánya, stb.) állomáson vagyok, ahol is utamat a ferihegyi Budapest Airport (manapság azt hiszem, így hívják) 2B terminálja felé fogom irányítani, aholis 11 óra 20 perckor megkezdem ÉLETEM ELSŐ REPÜLŐÚTJÁT Frankfurti átszállással Dublinba (és még csak kicsit vagyok betojva -- hiába, még gyakorlatilag hajnal van -- az is leginkább azért van, mert aggódom, hogy mit tépnek majd ki a kezemből a biztonsági ellenőrzésnél).

A felkelés relatíve jól ment, bár az Anya-féle bundáskenyér reggeli már csak a táskában kapott helyet egy "majd útközben megeszem" felkiáltással egyidőben. (Igen, Kiskunfélegyházáról indultam.) A vonatot természetesen nem sikerült elérni, de szerencsére véletlenül olyan vonatot néztem ki tegnap este, ami utáni következő is időben odaér (Szeged-Budapest fővonal rulez).
Egyelőre ennyi, mert mindjárt szállni kell le. Majd még jelentkezem.

(Képmelléklet: reggel a vonaton)

Nincsenek megjegyzések: